Friday, January 30, 2009

Barbatii trebuiesc laudati uneori

Iii multumesc prietenei mele pentru ca mi-a trimis aceasta melodie si a si tradus versurile special pt. mine ;)


Chiar cu riscul de a fi banuita ca atunci cand mi-am laudat iubitul o faceam pt. un anumit scop sau pentru a-l manipula, am sa postez totusi mai jos versurile acestui cantec :)


Nemaipomenit, ai gasit singur drumul spre casa,
Ce frumos, ai intarziat doar 2-3 ore,
Si in plus nici nu te-i imbatat extrem de tare.
A, si-ti multumesc pentru florile de la benzinarie!


Respect, ai aproape toate alimentele,
Lipsesc doar o treime din ce te-am rugat sa cumperi.
Genial, ai varsat doar o sticla de lapte.
A, si-ti multumesc pt florile de la benzinarie!

(refren)
Tu esti eroul meu, sex-simbolul meu,
Esti armasarul meu si oaza mea de liniste.
Chiar si daca parul tau gri nu mai e asa de bogat,
Te gasesc deosebit, nemaivazut, nemaipomenit!
Barbati trebuiesc laudati uneori,
Doar asa raman puternici si se simt superiori.


Wow, esti cel mai rapid in pat!
Imediat dupa cazi intr-un somn profund.
Hey, aproape toate recordurile la sforait le depasesti!
A, si-ti multumesc pt florile de la benzinarie!

Uraaaaa, ai reusit sa nu uzi inca de tot baia!
Un vis: porti 2 sosete de aceeasi culoare!
Imi zici ca ma iubesti fara sa te clatini.
A, si-ti multumesc pt florile de la benzinarie!

7 comments:

Anonymous said...

Frumos :))
Era un banc:
O blonda merge intr`un cazino si se indreapta tinta spre ruleta. Le spune dealer-ilor ca ea nu poate castiga decat daca joaca dezbracata. Acestia se uita unul la celalalt si dau din cap afirmativ. Blonda se dezbraca nud si arunca zarurile si cum aterizeaza, striga "Uraaa, am castigat!" . Ia banii si pleaca.
Unul din dealeri intreaba pe celalalt:"Tu ai fost atent la ce numere a avut tipa aia?"
"-Nu, tu?"

Morala: Nu toate blondele sunt proaste, dar barbatii sunt toti la fel...

Anonymous said...

Ar merge bine si una inversa:

"Ce mortal, ai stat doar 3 ore sa te epilezi,
Supertare, esti gata cu doar ora dupa ce mi-ai zis "plecam!"
Cool, ai stat numai o ora la dush,
Mama, ai reusit sa montezi priza (desi invers)!

Divin, lasi capacul la WC ridicat (cand iti atrag atentia)
Splendid! Nu ma tarasti dupa tine prin magazine
Coplesitor, nu mai ai fitze de vedeta
Ura! ai reusit sa nu-mi delocorezi blugii (in tricoul alb)
Da-i-le amicei sa le traduca =)

anamnesys said...

Pasagerule, ce predictibil esti :) eram sigura ca o sa te ataci :D by the way, la tine in casa femeia monteaza prizele ???!!! esti barbat adevarat, ce sa mai ;) tine-o tot asa !!! :)

Anonymous said...

exista 1001 cantece in care se iau la misto femeile...de ce n-ar fi si invers....la urma urmei, cantecul nu minte cu nimik, nu :D
Ma bucur mult Ana ca ti-a placut..daca mai gasesc ceva, iti trimit.
@Pasageru: eu una mai montez si cate o priza la nevoie dar sunt sigura ca tu uzi tot timpul in baie cand faci dus;)

Anonymous said...

Anamnesys, ideea era alta. Ca fiecare face ce anume se pricepe sa faca (mai bine sau mai rau, important e ca-ncearca sa fie mai bun). Iti proiectezi asupra mea problemele, ca sa fiu sincer/a :))
Si aia cu atacatul, de unde ai scos-o? Si ce legatura are cu post-ul meu? Ti-e cam carcel neuronul :-D

Anonymous said...

pt. maryanna: Nu prea ud, honey. Sunt suficient de atent/a sa n-o fac. Si chiar daca ai uda sau nu prin baie, ideea e sa te simti sa si stergi. Te-ai prins? :-)

anamnesys said...

Pasagerule, ma indoiesc ca tu poti fi vreodata "sincer/a" :) Observ ca in continuare nu esti sigur/a pe sexul tau (asta spune multe) :)