Thursday, January 1, 2009

De buna voie si nesilita de nimeni

De ce sa imi doresc o relatie serioasa ? De ce sa imi doresc sa ma casatoresc...?

- din teama de singuratate
- dintr-un impuls pasional de moment
- din disperare
- din dezamagire
- din neputinta de a creste un copil singura
- din nevoia de a primi sau a oferi afectiune
- din mandria de a purta verigheta
- din plictiseala
- din dorinta de a intra in rand cu lumea
-
din incercarea de a compensa anumite lipsuri materiale
- din cauza unori frustrari personale
- din speranta ca voi fi (mai) fericita
...si lista ar putea continua.


Daca as face asta pentru chiar si unul din motivele enumerate mai sus...atunci aia nu ar mai fi o relatie de dragoste. Ar fi orice altceva.

Asa ca eu ma voi casatori de buna voie si nesilita de nimeni...si de NIMIC.

Am zis !!! :)


3 comments:

Anonymous said...

De as grai in limbile oamenilor si ale ingerilor, iar dragoste nu am, facutu-m-am arama sunatoare si chimval rasunator.
Si de as avea darul proorociei si tainele toate le-as cunoaste si orice stiinta, si de as avea atata credinta incat sa mut si muntii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt.
Si de as imparti toata avutia mea si de as da trupul meu ca sa fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseste...................

anamnesys said...

ce fumos spus...dragostea asta 'paulinica'... e dragostea adevarata, perfecta, neintinata...e dragostea lui Dumnezeu....iar noi oamenii suntem slabi si plini de temeri si de frustrari...SI TOTUSI...asta nu inseamna ca nu avem in noi potentialul de a iubi cu adevarat...caci suntem facuti dupa chipul si asemanarea Domnului, nu ? :)

Anonymous said...

simpatic.