Thursday, January 1, 2009

Mesaje (de)personalizate

De sarbatori mai toata lumea trimite mesaje in masa prietenilor si celor apropiati.
De multe ori si eu am trimis cate un astfel de mesaj en-gros, cu urarile formale, de rigoare.

Anul asta insa s-au intamplat anumite evenimente in viata mea care m-au pus pe ganduri si m-au facut sa pretuiesc mai mult (putinii) prieteni adevarati pe care ii am...Si fiecare mesaj pe care l-am trimis de sarbatori a fost un mesaj personalizat, venit din inima si dedicat special acelei persoane deosebite careia ii era adresat...Mi-as fi dorit sa pot avea toti prietenii aproape, si fizic, nu numai emotional.

Cu fiecare mesaj special gandit pentru fiecare chiar i-am simtit mai aproape...

Le multumesc ca imi sunt aproape si ca aduc bucurie in viata mea !!!

No comments: