Tuesday, January 6, 2009

Aritmetica

Se spune ca "in dragoste, unul plus unul fac totul, iar doi minus unul fac zero".

Foare adevarat.
Pentru ca, oricat de mult ai iubi, ai spera, te-ai ruga si ai incerca...si oricat de multe compromisuri ai face, nu poti construi o relatie de unul singur. Si chiar daca ai putea, oare asta vrei....o relatie de unul singur...?

Asa ca, mai bine fii tu insuti, si cu bune si cu rele.
A iubi nu inseamna a uita de tine insuti si de fericirea ta...


p.s. astea sunt sfaturile mele pt mine ;)

4 comments:

Anonymous said...

pacat ca ai facut atatea compromisuri in numele iubirii. asta inseamna ca pe viitor o sa-ti dai si mai multe sfaturi daca nu lasi compromisurile deoparte.

anamnesys said...

daca as fi facut "atatea compromisuri" precum crezi tu, poate ca acum as fi fost in genul ala de relatie iluzorie pe care o intalnim la tot pasul...dar nu sunt :) in relatiile cu oamenii e firesc sa faci compromisuri, ideea e sa nu uiti de tine si de fericirea ta ;)

Anonymous said...

Am mai auzit asta undeva, in timp ce mi se trantea usa de la masina.
Heh, girls do think a like.
Ana, as vrea sa`mi definesti fericirea, fa`mi pe plac te rog :)

Anonymous said...

Still waiting... :)