Thursday, January 8, 2009

Dorelul (in)telectual

Stiti reclama aia cu Dorel ?
Nu aia la bautura, aia e banala pe langa asta ! :)

Deci, ce doi dorei intelectuali discuta filosofic pe marginea santierului pe tema ultimei carti a lui Liiceanu, spunand ca ea "scoate la lumina una din temele lui predilecte, cum ar fi contingenta, cum ar fi aporia moralitatii, cum ar fi toate terminologiile...in general chintesenta eternului feminin (...)".
Faza la care apare in peisaj o bucata buna. Brusc cei doi uita de toata spoiala lor intelectuala si incep sa guitze dupa blonda, gratuland-o cu diferite apelative.

Geniala reclama !
Cu atat mai geniala cu cat dorei din astia pseudo-intelectuali gasesti pe toate drumurile, din pacate. Unde mai pui ca multi dintre ei chiar au studiat filosofia sau psihologia sau alte facultati (demne de studenti mai capabili totusi).

Dar, una e sa citesti ceva (o carte de ex, sau un blog), si cu totul alta sa si intelegi ceva din ceea ce ai citit.
Mai trist e ca intotdeauna viata bate filmul (sau reclama)...

16 comments:

Anonymous said...

foarteeee tareee:)
Bravo !!!

Anonymous said...

Imi pare rau sa te dezamagesc, barbatul fie ca e prostul universului, fie ca e cel mai destept, e atras si supus de o femeie frumoasa.
Nu am ales sa fim slabi in aceasta privinta, unii ne credem mai puternici si rezistam, dar in cele din urma, toti ne dorim o fata/femeie frumoasa,vorba aia , bunoaca , alaturi.
Funny, really :)

anamnesys said...

Rheloo, am impresia ca tu esti predestinat esecului in relatiile cu femeile - dar sper sa ma insel:)) imi place de tine ca cel putin recunosti ca esti "atras si supus"
de o bunoaca ;) Dar, una e sa fii atras de o bunoaca si alta e sa tratezi femeile ca pe o bucata de carne 'buna'. A fi atras de o femeie frumoasa nu iti da dreptul de a o apela cu tot felul de adjective demne de un mitocan (si nu de un barbat care se respecta sau, ma rog, cu aere de intelectual) cum se intampla de prea multe ori in viata reala (nu doar in reclamele de la tv, din pacate)

Anonymous said...

Faceam si eu haz de necaz, habar n`am cum gandesc toti barbatii din lume. Cei pe care ii cunosc sunt de 2 categorii : cu frica sau fara frica fata de sexul opus.
Cei cu frica fata de femei le cred divine, superioare, si pentru ei o atingere, o noapte , un sarut, etc de la o femeie frumoasa devine un scop intrinsec vietii.
Pentru ceilalti, curajosi,pitbuli alpha si all that shit , femeile sunt ca un autobus : te urci in ele, ai bilet, ajungi la destinatie, te dai jos si mergi mai departe.

Eu nu ma incadrez in niciuna din categorii sincer, sau poate sunt cum zici tu predestinat esecului cu femeile.
Avand in vedere ca am dat`o`n bara cu 3 anul trecut, s`ar putea sa ai dreptate.
Vorba aia, keep it in your pants , dickhead. :)

Anonymous said...

Si ceva ce am uitat . Frumusetea e in ochii privitorului , ceea ce pentru mine e frumos pentru altul poate fi hidos, si tot asa...
Deci asa devine legea universal valabila :p

anamnesys said...

exact: the beauty is in the eye of the beholder (asta le spun eu celor care imi fac complimente ;)

Anonymous said...

Oricum, as prefera , daca as fi fata un prost sincer decat un destept viclean. Nu ma intreba de ce ... dar poate datorita stilului meu de a lucra cu cartile pe fata nu prea pot accepta inselaciunea.

Anonymous said...

Super misto. Ma primiti si pe mine in clubul femeilor neintelese si shovine? :)
Video-ul ala reda destul de fidel, de altfel, trairile barbatilor (Zic.) fata de o femeie frumoasa, desi expuse prea exuberant.
De-aia a si fost facut, pentru a fi comentat. Sau, ma rog, pentru amuzament. Insa bineinteles ca niste "inimice" ale rasei Alpha, lezate pe la orgolii de manifestarile astea, trebuie sa-l discute in loc sa se amuze si sa concluzioneze ritos "barbatii e porci, fatha, sa n-ai incredere in ei jamais".
Rheloo saracu` e un exponent perfect al masculului supus, cu unghiile taiate, imbracat in pull-over-ul ala galben ridicol primit la Craciunul trecut, insa uite! omul e castigat. Isi accepta soarta. Rheloo, te admirez si te stimesc!

anamnesys said...

Pasagerul, de ce sa ma (mai) amuz la reclama cand te am pe tine dovada vie a unui dorel (in)telectual care abereaza pe blogul meu ???!!! :)) Sunt idealista (inca mai cred ca nu toti barbatii sunt porci), dar ma 'tratez' fortzat cu exponente de genul frustratilor ca tine. Daca ai nevoie de atentie, te sfatuiesc sa iti faci o prietena (sau prieten, ma rog, ce te face pe tine fericit) si sa nu te mai bagi singur in seama pe aici (nu de alta, dar nu faci decat sa te faci de ras...)

Anonymous said...

Ma amuz din doua unghiuri, dar la o scurta analiza, da, am castigat.
Ramane de vazut daca e un trofeu ce isi are locul in vitrina sau un bun ce trebuie investit in ceva mai maret.

Anonymous said...

E o faza nostima asta cu comment-urile, atunci cand esti un YAHWE al cenzurii. E un clivaj intre indignarea ta semi-apoplectica vis-a-vis de remarcile mele care sunt nedemne sa fie comentate de un luceafar al trairilor inalte si al simtamintelor theophrastice, mai presus de senzatiile absolut banale pe care le simt eu (cand ninge, ma bucur. Eventual fac un om de zapada si-l omor din bataie ulterior, sau il explodez cu 2 petarde, amuzandu-ma, si-mi fac poza cu 'victima' inainte si dupa macel. Tu, pe de alta parte - cea BUNA. Zic. - simti fulgii mult prea jungian si te balacesti in metafore scremute despre cum ti-au cazut ei pe pleoape). Hai sa ne adunam, sa ne dam un voleu cu capul de Operele Complete ale lui Karl Jaspers si sa ne revenim. Esti un balonash banal. Probabil roz. Care ar vrea sa fie in toate culorile curcubeului, ca un balon de sapun - desi acela este efemer. In schimb e din cauciuc, solid deci. Dar nu are nimic de spus. E monocolor. Si cu tendinte dictatoriale. I'm a cactus, nice to meet you :) Keep up the flag.

anamnesys said...

Pasagerule, e blogul meu si eu aleg daca las toate mizeriile sa mi-l polueze sau nu :) Tu vad ca nu ai curajul sa postezi cu numele tau real si cu trimitere la blog-ul tau. Ti-e teama ca 'prietenii' iti vor vedea adevaratul caracter...? Deocamdata te tolerez, pt. ca ma faci sa zambesc (mai ales atunci cand uiti sa iti iei pastilele ;)

Anonymous said...

Pasagerule , si eu as vrea sa`ti citesc blogul,daca ai .
Sunt om destul de mare sa recunosc ca am multe de invatat, si de aceea postez si aici. Consider ca am ce prelua si de la Ana, dar cred ca si de la tine.
Spor. :)

Anonymous said...

Bun. Sa ne punem de acord si sa comentam pe rand toate fault-urile.
1. Prezumtia ta ar putea fi fatalmente eronata vis-a-vis de sexul meu. "Pasagerul" este un pseudonim generic, nu defineste neaparat sexul celui care posteaza aici.
2. Sunt surprins de ditirambele tale vis-a-vis de presupusele - de catre tine- frustrari pe care le-as avea, eventual. Quote: "Daca ai nevoie de atentie, te sfatuiesc sa iti faci o prietena (sau prieten, ma rog, ce te face pe tine fericit)". Ai auzit de Legitatea lui Schomberg? Omul crediteaza inconstient pe ceilalti cu lipsurile pe care le are el. Nu-ti cunosc viata dar presupun si eu, vis-a-vis de "point"-urile tale... :-)
Tertio: Truismele astea pe care le expui nu impresioneaza pe nimeni. Acum, putina introducere in senzatii simple, curs intensiv: http://www.youtube.com/watch?v=kP4TdEMrNuo , asta referitor la trairi.
4. Nu mai comentez pe aici. Oricum nu vei evolua. Nu ai potentialul. Ramai in lumea ta [ mica ;-) ]. In schimb, o sa-ti comentez fiecare post pe blog-ul lui Rheloo (asta daca el nu are valente cenzurative sau cel putin nu are obiceiul sa si le "inflameze".) Numa' bine!

anamnesys said...

Pasagerule, in primul rand nu ti-am cenzurat nici un comentariu pana acum. Dar se pare ca tu suferi de sindromul persecutiei (sau al omului de zapada :)In al 2-lea rand, sexul tau chiar nu ma intereseaza :)) Vad ca in continuare iti doresti sa fii bagat in seama. Stai linistit, ca nu ma sperii: daca voi avea ceva de comentat pe blogul lui Rheloo, voi comenta, chiar cu riscul ca tu sa te bagi iar singur in vorba :))

Anonymous said...

Va atrag atentia doar asupra titlului din nou...
Poate sunt eu obosit, dar am impresia ca discutia a cam deraiat :p