Monday, January 26, 2009

Patratzele

Imi placea de iubitul meu pentru ca era...un pik pufos :)

El nu m-a crezut. De fapt, mi-a marturisit ca niciodata nu i-a placut de trupul lui...
Acum e cu o pushtoaica cu care alearga prin parc impreuna ca sa dea jos 'surplusul'.
Cred ca se simte mai barbat acum, si maine-poimaine aud ca merg zilnic la sala ca sa traga 'de fiare' si sa faca ...'patratzele' :)

Da' sincer acum, mie mi-e mila de fata aia, ca n-a auzit saraka la varsta ei de "protectia muncii" :)

5 comments:

Anonymous said...

Tipu` e incredibil... ia uita-te la asta : http://www.youtube.com/watch?v=WAM83Z_PCPo&feature=related
E vulgar, dar iti spun, mi`au dat lacrimile de ras :D

Anonymous said...

La naiba, ai postat deja filmul acela:)))

Anonymous said...

nu am patratele :p dar cand vine vorba de sex oral nu ajunge cu capul in stomac din cauza lungimii ;) , tare postul

anamnesys said...

darling, stiu ca nu ai (inca) patratzele, dar esti pe drumul cel bun :p mi s-a parut funny ideea lui Teo si mi-am amintit de faza cand ai remarcat niste patratzele la mine (nu stiu daca teoria e valabila si la femei) :) :)

Anonymous said...

Mie-mi plac cercurile, se pune ?:p