Thursday, January 15, 2009

O seara banala

O seara banala. El si ea se uita la televizor.

Ce gandeste el:
"Bine ca mi-au facut semnalizarea, ca ma oprea dracu' politia si-mi lua talonul.
Zicea ca mi-a strans si franele, placutele sunt noi, cu frana nu mai am probleme anu' asta.
Cutia e rezolvata, mi-a ridicat masca, nu mai are joc deloc pe spate.
Mai tre' sa-i dau doua milioane, sa-mi schimbe cauciucurile pe fata, ca n-are rost sa-i reglez unghiul pana nu schimb cauciucurile. Dupa ce le fac si p-astea, nu mai bag nici un ban in ea".


Ce gandeste ea, in timpul asta:
"Nu scoate o vorba. Cred ca e nefericit cu mine.
Oare relatia noastra chiar merge sau ma amagesc singura?
O sa ne luam?
O sa avem copii?
De copii nu zice nimic, de cate ori aduc vorba ori nu raspunde, ori schimba repede subiectul. Pana la un punct l-am inteles, dar mai departe...".

Ce gandeste el in continuare:
"Bine-ar fi sa ramana Mihaita Plesan la Craiova, ca altfel nu stiu cum scapam de retrogradare.
A venit si Papi, deci e bine. Numa' sa nu se-apuce iar de trantit meciuri.
Oricum, suntem subtiri, in loc sa-l aduca inapoi pe Gane l-au adus pe petarda aia de la Dinamo. Nici Rada n-a mai venit.
Timisoara si-a facut trupa, la Otelul baga indianu' bani, am ramas noi, Iasiu' si Brasovu' ciuca batailor. Poate, totusi, cade Bacau' si scapam".

Ce gandeste ea, in timpul asta:
"E incruntat, nimic nu-i place.
Oare sunt prea grasa?
Tot imi zice sa ma duc la sala. O sa ma duc! Da' cand sa mai am timp si de sala?
Am vazut eu cum i se scurg ochii dupa toate scobitorile, toate proastele.
Daca ma iubeste, sa ma ia asa cum sunt.
Ce, eu i-am zis ceva ca are burta? El de ce nu merge la sala, ca are timp mai mult ca mine?".

Ce gandeste el mai departe:
"I-am facut ca la balamuc. Mare bulan am avut, io cu careu, sa-l prind pe fraierul ala de Andrei cu full de asi. Credea ca merg la cacialma si-a cerut ca bou'. Il duc odata cu masina acasa si-i arat: "Ba, vezi cauciucul ala de pe dreapta? Mi l-a dat un fraier care avea full de asi".

Ce gandeste ea:
"E clar ca asa nu mai poate continua. Trebuie sa dam cartile pe fata".

A doua zi dimineata.
El: "Ce faci, iubito?".
Ea, seaca: "Bine".
El: "Ai ceva?".
Ea: "N-am nimic".
El: "Ba ai".
Ea: "Da, am. Relatia noastra nu merge".

El ramane perplex.
Ea, in gandul ei: "Deci, aveam dreptate!".


Asadar, ce am invatat noi din asta ? :)
Pai, as zice ca am invatat urmatoarele:
1. barbatii si femeile sunt diferiti. foarte/prea diferiti chiar
2. barbatii si femeile nu gandesc la fel si vad lucrurile din perspective diferite
3. daca te astepti ca celalalt sa gandeasca la fel ca tine intotdeauna vei fi dezamagit/a
4. o abordare gresita e incercarea de a gandi in locul celuilalt
5. comunicare este esentiala intr-o relatie

8 comments:

Anonymous said...

Amen sister... daca ar pricepe si ceilalti lucrurile astea, asa s-ar simplifica viata pentru toti ... :|

Anonymous said...

'Inspirata miscare. Am parasit-o, ei si ce. Oricum nu facea doua parale. M-am plictisit de genul "corporate bitch"- cartita carierista. Ma exaspera ascultand toata ziua aiurelile ei de David Bisbal si Regina Spektor, hoinareala nesfarsita prin supermarketuri si vanatoarea aia febrila dupa haine de fitze. Bai frate, nu se mai termina odata! "Iubi, iti place asta? Nesperat de putin am dat pe ea...! Of, la naiba, iar imi vor face astia curte la munca. Nu mai scap de barbatii astia, ma simt asaltata de ei! Pana la urma toti sunteti niste animale, nu?"
De gatit, nici vorba. Pana si sfortarile ei cele mai apoteotice sfarseau in cate-o ciorba chixata dramatic sau in cartofii aia amarati la tava cu carne.
A, sa nu uitam de pretinsa ei eruditie, ilustrata iarna trecuta, in Bucegi pe partie in raspunsul la: "Hai, mandro, sa-ti vad reflexele de maestru emerit la saniush", care a fost, previzibil: "Te-as ruga sa mi te adresezi principial si thanic, da scumpule? Am impresia ca nu-mi arati suficienta consideratie.". In pat era praf, dar avea impresia ca e zeita sexului. Cultura organizationala, bleah.
In concluzie, tre' sa mai ies cu amicii ca i-am neglijat rau de tot de cand cu pisaloaga, si sa vad ce fac cu cheful ala. Parca m-as duce. Auch! sa nu uit sa duc si cartile la biblioteca.'

'E un idiot. Nu m-a meritat. Nici nu am idee ce am cautat cu el, oricum. Toata amicele imi spuneau: "Fata, asta nu te merita!". Dar eu nu si nu, ca proasta. Ei bine, a venit si ziua in care am realizat asta.
Nu imi intelegea pasiunea pentru frumos, pentru muzica buna si facea fata aia de "Of Doamne, iar trebuie sa ies prin toate magazinele!" cand il luam cu mine la shopping. In club statea la masa ca mutu' si bea bere dupa bere, amuzandu-se cu amicii lui aia cu comportamente de giboni in timp ce eu dansam. Cand am incercat sa-i gatesc ceva, in loc sa-mi aprecieze eforturile, a aruncat remarcile alea grosolane despre talentul meu meu culinar inexistent. Iar el, amaratul, avea deja actiuni la shaormeria din colt. Ce oameni...!
Imi placea ca era decis, stia ce vrea si ma simteam protejata. Dar totul are o limita!
In concluzie trebuie sa ma mai gandesc la asta, poate am fost eu prea aspra cu el. Poate nu,. In tot cazul, sa nu uit sa-mi iau maine vreo 4-5 pachete de servetele, ca iar ajung din greseala, zappand, pe "Romantica" si bocesc ca proasta. Si sa-l sun. Pun pariu ca si el se gandeste la mine acum. Sau o fi avand pe alta?'

anamnesys said...

Welcome back, Pasagerule, ne-a fost dor de tine ;) Nu stiu daca comentariul tau este inspirat dintr-o poveste de viata pe care ai trait-o sau daca e pur si simplu produsul informatiilor pe care le-ai gasit prin reviste sau le-ai aflat de la prieteni, dar imi pare rau ca ai ramas cu un gust amar dupa o relatie esuata :( Poate ca acum inca mai pastrezi amintirile negative, dar cred ca la un moment dat nu vei mai privi in urma cu amaraciune si vei pastra ce a fost frumos (cu siguranta a fost si ceva frumos in realtia aia)...

Anonymous said...

Pasagerule, ai uitat partea cu tigaia aruncata dupa usa, vazele sparte, pozele arse si denigrarile familiale, implicand organe si trimiteri apoteotice spre origini.

Other than that, sublime.
Cu toata jena, undeva pe acolo ma regasesc si eu in trecut :))

el_zorabb said...

Hmm..mi-a spus un om special, o vorba de duh :' Singurele diferente intre o femeie si barbat stau la nivelul ..de jos..si la faptul ca atunci cand ea e dezamagita de cei din jur -plange mai des - dar nu o doare neaparat mai tare'
Restul...tine de suflet, de creier, de motivatie!

Comunicare..adevarat. Insa totusi, el sa se mai gandeasca si la ea, iar ea sa mai aiba si altceva la care sa se gandeasca.

Atentie!..fiecare om, ca e barbat sau femeie..are nevoie de atentia celor din jur, mai ales a celor apropiati. Restul..nu stiu..banuiesc ca prejudecati si barbati gen Adi MInune, Misogini, badarani, incuiati..si cum vrei tu sa le mai spui.

Exista insa pe lume si barbati adevarati..si doar langa unul ca ei va fi o femeie adevarata -cu adevarat fericita..cu , sau fara copii :))

anamnesys said...

da, comunicarea e esentiala intr-o relatie (de orice fel ar fi ea)...si daca te deranjeaza ceva dar nu spui, nu discuti problema, in timp ajungi sa acumulezi niste frustrari care vor duce la tensiune, certuri si reprosuri, iar in final la despartire. si mai important e sa ai si cu cine comunica...caci degeaba incerci sa vorbesti la pereti (eu am incercat, dar nu e adevarat ce se zice ca au urechi ;) femeie adevarata m-am simtit intotdeauna...iar atunci cand am fost langa un barbat care ma vroia a fi mai putin decat sunt, mi-am vazut de drum...

el_zorabb said...

Sa nu te schimbi niciodata..sa nu uiti niciodata de drumul tau!

anamnesys said...

se spune ca oamenii nu se schimba, ci doar devin ei insisi...sper ca la finalul vietii sa fi devenit deja cea mai buna versiune a mea :)