Wednesday, January 7, 2009

Locuri minunate pe unde am trecut

O prietena buna mi-a inspirat subiectul acestui articol. Dar daca ea a scris despre locurile prin care ar vrea sa treaca, eu in schimb voi trece in revista locuri unde am fost deja si care mi-au lasat o amintire deosebita:

1. Cannes, unde m-am bucurat de un magnific spectacol de artificii pe mare, intr-o seara de 14 iulie.

2. Grasse, in sudul Frantei, unde am vizitat muzeul parfumurilor si mi-am bucurat privirea cu campurile de lavanda ce se intindeau paralel cu livezile de maslini.

3. Grecia continentala, cu ale sale campurile verzi si pline de maci hipnotizanti ce insotesc in fiecare primavara soselele .

4. Moscova, cu binecunoscuta ei Piata Rosie unde troneaza maiestuos superba biserica aurita a Sf. Vasile.

5. Insula Rodos, cu a sa Vale a Fluturilor rupta parca din povesti.

6. Insula Thassos, cu ale sale ape de un smarald ireal.

7. Sofia, cu peisajul sau montan atat de contrastant cu Bucurestiul.

8. Roma, unde ai impresia ca te plimbi intr-un imens muzeu in aer liber.

9. Budapesta, cu a sa Dunare albastra care te vrajeste.

10. Parma, unde iti poti bucura papilele gustative degustand cel mai adevarat parmezan.

11. Praga, orasul de aur, in care toate tristetile sunt transformate alchimic in zambet si simti ca incep sa-ti creasca aripi.

12. Parisul, cu romantismul sau incurabil.

13. Chartres, cu a sa catedrala ce adaposteste un celebru labirint.


Va continua. :)

5 comments:

Anonymous said...

ai fost prin locuri minunate,dar prin articolele pe care le-ai postat pari totusi un pic egoista. Ma gandeam ca a fi idealist inseamna si altceva.......

anamnesys said...

Alex draga, comentariul tau e un pik off-topic. Dar daca tie ti se pare ca ma cunosti atat de bine incat sa ma cataloghezi ca fiind egoista, n-ai decat. E alegerea ta :) fiecare e liber sa faca ce vrea cu informatiile pe care le primeste de la cei din jur.

Anonymous said...

Ma bucur ca ai reusit sa vezi o parte frumoasa a lumii. Sfatul meu : nu te opri aici, ai inca multe de descoperit ...

Anonymous said...

PS . Eu am vazut cascada niagara ... :p

anamnesys said...

esti norocos ! :) cascada Niagara e si ea pe lista mea de "to do" ;)