Tuesday, February 3, 2009

Marimea conteaza ?

Hhhhmmmm....grea intrebare. Sau, mai bine zis, greu raspunsul. Greu de acceptat. De catre unii...


Citind tratatul asta am realizat ca intr-adevar marimea chiar conteaza.
Dar nu din punct de vedere fizic. Cel putin eu pana acum nu mi-am ales partenerii pe criteriul asta. Insa nici nu am ramas langa un partener care, frustrat fiind, incerca tot timpul sa demonstreze ceva, sa intre in competitie cu (aproape) oricine, de la straini/dusmani la cei apropiati, prieteni buni si, mai grav, chiar cu mine - nemaitinand cont de faptul ca eu sunt femeie, si, cel putin la nivelul asta practic, nu sunt posesoare de falus :)


Poate ca totul e in mintea noastra, pana la urma.
Am intalnit oameni care dpdv fizic sunt frumosi (sau cel putin asa i-am perceput eu) dar care tot nemultumiti sunt de fizicul lor. Si nemultumirea asta a lor se reflecta in ceea ce spun, in ceea ce fac si in ceea ce gandesc...

3 comments:

Anonymous said...

NE asiguri ca nu esti posesoare de falus, la nivelul fizic. Daca ai fi posesoare, la acrimea de care dai dovada, si daca ai avea mustacioara un pic pronuntata, si doua-trei fire-n plus in barba, al aciditatea pe care-o afisezi ai trece drept un Farfuridi d` vero :->

Anonymous said...

Marimea intotdeauna conteaza, insa perceptia da marimea ;)

anamnesys said...

Pasagerule, iar ai uitat sa iti iei medicamentatia :)