Wednesday, December 3, 2008

Strada Sperantei

Cei din generatia mea si din generatiile dinainte isi amintesc cu siguranta de celebru cantec al Corinei Chiriac: "Strada Sperantei"

Sa-i amintiti, va rog frumos, adresa mea,
Cand va intalniti cu fericirea.
Casa cu flori , strada sperantei, la parter,
O mai astept... si mai sper ...

Un mesaj atat de profund, exprimat prin cuvinte atat de simple si o voce deosebita...

Am aflat cu ceva timp in urma ca aceasta Strada a Sperantei chiar exista si m-am bucurat tare mult :))
Strada care poarta acest nume predestinat se afla in zona pietezi Rosetti, din Bucuresti.
E posibil sa existe strazi cu acelasi nume si in alte orase. Ar fi grozav, nu ? :)

Si 'ntr-o dimineata daca va veni,
Poate sta si o viata , poate sta si o zi.
Pan' la rasarit de luna
Si sa mi spuna "Noapte buna"
Sa stiu ca exista si mi ar fi de-ajuns.



Speranta moare intotdeauna ultima...

No comments: