Thursday, December 11, 2008

M-am hotarat sa devin pitzipoanca

Nu puteam sa spun ca "M-am hotarat sa devin prost" (respectiv proasta) pentru ca blonda sunt deja.


Asta e cel mai nou proiect al meu. Si cel mai serios.

Gata, m-am saturat sa ma tot lupt aiurea pentru tot felul de proiecte fanteziste precum familie fericita, dragoste adevarata, pace interioara, echilibru emotional si implinire spirituala.
M-am saturat sa tot pup in bot fetzi frumosi care apoi se transforma in broscoi.
Mi-am propus un proiect realist, adevarat, cu mari sanse de reusita, a carui realizare ma va propulsa cu siguranta pe culmile gloriei.

Chilotzei tanga cu imprimeu leopardin am deja. Mi-i luasem sa impresionez un iubit telectual dar el mi-a recomandat finutz sa mai pun si io mana pe o carte, ca sa am orgasm intelectual. Cred ca auzise el ceva...
Tin minte ca imi luasem la un moment dat un corset din mushama, roz-bombon (nu glumesc!) dar, pentru ca nu imi cunosteam inca pe vremea aia adevarata vocatie, i l-am facut cadou unei verishoare manechine (ele isi permit sa poarte orice in fond, nu?). Cred ca o sa il vreau inapoi.
Cizmele din lac in putz sunt pe val. Fac rost de unele cat ai zice peshte (nu, nu, sa nu ma intelegeti gresit, voi lucra pe cont propriu). Bine ca nu am maritat si masca de pisicutza. Am auzit ca the pussy e la mare cautare in meseria asta de pitzipoanca. Inca n-am bani de silicoane, da' am auzit ca criza asta mondiala a afectat doar creditele imobiliare. Fard mov de la Rubi Roz mai am. Ruj roz n-am, da' o sa am.

Si o sa depun poze d'alea artistice facute in baie pe Hai Faiv. O sa fie f*tere, va dati seama. O sa le iau piul la toti. Abia astept sa ma adauge un domn telectual, sensibil si stilat in lista lui de pretene. Am vazut ca se poarta ;)



p.s. nu ma (mai) cautati pe HI5. mi-am sters profilul ieri.
p.p.s. stati pe-aproape pt noul profil !!!!! ;)

2 comments:

boyarul said...

Vreau pitzipoanca! ;)

Sa vedem!
Sa vedem!
Sa vedem!

Anonymous said...

Atata timp cat iti doresti un lucru cu adevarat,nu e niciodata gresit, cel putin pentru tine.
Nu este om pe pamant care sa iti poata demonstra sincer de ce nu ai fi fericita ca "pitipoanca" , asa ca , why not ?:)