Sunday, December 21, 2008

Sfarcuri de plastik

Umbla zvonul ca unele vedete de la Hollywood apeleaza, printre altele, si la un truc cu sfarcuri de plastic (ma rog, silicon) pentru a arata mai sexy si mai senzuale.

Ca si cum implanturile, corectiile, lifting-urile, tratamentele, dietele, Botox-ul, cremele, make-up-ul si Adobe-ul n-ar fi fost suficiente.

De fapt, stau si ma intreb: suficiente pentru CE mai exact ? sau, mai bine zis, pentru CINE ?
Pentru a atrage atentia masculilor ? Pentru a fi cea mai tare din parcare ? Pentru a parea perfecta ?

Adevarul e ca noi femeile suntem si proaste. Si ne meritam soarta.
Oare chiar asta vrem: un barbat care sa 'ne iubeasca' pentru cum aratam ? Atractia lui fata de noi sa fie direct proportionala cu marimea bustului nostru ? Fidelitatea lui sa dureze atata timp cat avem fesele tari ? Interesul lui pentru noi sa fie indirect proportional cu numarul kilogramelor noastre ?

Aspectul fizic e important, recunosc. Si eu incerc sa am grija de trupul meu si ma preocupa felul in care arat. Dar de aici pana la a ajunge sa imi fac corecturi cu flex-ul pentru a atrage 'barbatul visurilor mele' e cale lunga.

Nu sunt perfecta, dar simt bine in pielea mea. Si daca cineva are o problema cu asta, atunci e problema lui.

Aux bons entendeurs, salut !

No comments: