Wednesday, December 10, 2008

Cel mai (ne)inspirat cadou

Ca tot suntem in luna cadourilor, m-am gandit sa trec in revista cateva dintre cele mai (ne)inspirate cadouri pe care le-am primit la viata mea.

Cel mai simplu ar fi sa fac un clasament, nu ? :)


TOP cele mai neinspirate:
3. un ceas CD (fake, cu o curea din carton presat, cadou de la matusha, adus din China )
2. o pereche de dresuri (cu ocazia unui Craciun, de la aceeasi matusha care face comertz cu haine si are 4 magazine)
1. o crema de ghete si o perie de lustruit pantofii (de la un iubit cu care mersesem la cumparaturi si care a refuzat sa ii dau banii pe respectivele obiecte spunand ca "lasa, nu imi da banii, considera-le cadoul meu de Paste")

TOP cele mai inspirate:
3. o rochie 'chinezeasca' (de la un fost iubit, creata chiar de el)
2. o pereche de jeansi Levi Strauss (originali, adusi de cineva din State, pe vremea lu' ceashka)
1. un minunat aranjament floral (ziua mea trimis de un amic - nu iubit! - acum mult timp, din Anglia, prin curier UPS)


Voi cu ce va laudati ? :)

1 comment:

DawnSeeker said...

Cel mai inspirat: un globulet pictat manual.

Neinspirate au fost multe. Am incercat sa apreciez gestul in sine.