Sunday, December 14, 2008

Stii, nu esti ce-mi doream sa fii...

Ce vrei tu sa te faci cand vei fi mare ?

Intrebare tipica a copilariei noastre. Si nu numai a noastre. Sunt sigura ca (aproape) orice copil din lumea asta a fost intrebat cel putin o data ce ar dori el sa se faca cand va creste mare.

Foarte amuzant a fost raspunsul meu oficial atunci cand am afirmat ca 'eu cand o sa fiu mare, o sa mumez si o sa beau cafea'. Eu nu mai tin minte cand am spus asta, dar mama era de fata si a ramas blocata. Culmea e ca n-am fumat niciodata si cafea nu beau decat doua picaturi intr-o cana cu lapte o data pe saptamana. :)

La sfarsitul clasei a IV-a invatatoarea ne-a rugat sa scriem o compunere pe tema "Ce vreti voi sa va faceti cand veti fi mari" si a mea i-a placut in mod deosebit, citind-o la sedinta cu parintii. Scrisesem acolo ca eu cand voi fi mare ma voi face doctor, ca sa pot sa o vindec pe doamna invatatoare si pe alti oameni. Acum marturisesc ca am scris asta special, stiind ca o va impresiona. N-am avut niciodata ganduri serioase de a ma face doctor.

Cand eram la gradinita m-a dus bunica de vreo 2-3 ori la niste lectii de balet si mi-a placut. Nu stiu din ce motive nu am mai mers insa la balet...

Daca ma intrebi acum ce mi-as fi dorit sa fiu...as raspunde probabil ca balerina...si in nici un caz un biet shoricel contzopist pierdut in labirintul cubicle-urilor multinationaliste.


http://www.youtube.com/watch?v=n6-v3ZAXIGg

Alergam prin lume, plini de spume
Nu ne arde nici de glume,
Cand vine vorba de zilele bune.
Deja s-au dus la dracu sperantele, grijile,
Ne naruiesc incet visele.

Daca pozele ar vorbi,
Amintirile ar fi vii,
Am stii iar ce gandeam cand eram copii.
Probabil poza ta din rama ti-ar sopti:
"Stii, nu esti ce-mi doream sa fii."



p.s. voi ce ati raspuns la intrebare ?

2 comments:

Anonymous said...

Eu m-as fi facut direct pensionar ca bunica ... :)

ipo said...

Exact piesea asta o cautam... Offtopic, clar.