Friday, December 5, 2008

Dumnezeul lucrurilor marunte

Exista o carte cu acest titlu, dar nu am citit-o (inca).
Mi-a placut insa titlul si ideea pe care o transmite...


Daca chiar exista un Dumnezeu al lucrurilor marunte, il rog sa imi dea puterea de a gasi bucurie in fiecare zi in lucrurile atat de familiare si banale...pe care am ajuns sa le facem aproape ca niste roboti, fara chef, ca pe o rutina in care ne-am pierdut visele si sperantele...

Si tot astept intamplarea unui miracol in viata mea. Astept o schimbare, ceva extraordinar si nemaipomenit care sa ma poarte pe culmile fericirii !!!

Si daca fericirea asta e compusa de fapt din lucurile marunte....daca Dumnezeu lucrurilor marunte e de fapt una si aceeasi persoana cu Dumnezeul Cerurilor si Pamantului, al tuturor celor vazute si nevazute...si doar eu in nestiinta mea il separ si il divid pe El, care e Unul singur, de la care vin si cele mici si cele mari...?

Ma simt acum ca un copil rasfatzat, care refuza o bomboana din aia simpla, 'cubaneza' (ca cele care ne-au indulcit copilaria comunista), pe motiv ca el vrea neaparat un Raffaello (by the way, astea chiar sunt preferatele mele ;)


Mda, grea povara si egoismul asta...da' daca tot mi l-am auto-asumat, macar sa nu ma mai plang. Nu ? :)

1 comment:

scorillo said...

Dacă nu ai citit cartea încă, ţi-o recomand. Nu ştiu dacă iţi va răspunde la întrebările tale însă e un roman minunat.