Monday, April 13, 2009

La ce sunt bune manelele

Zilele trecute am invitat cateva rude in vizita la noua mea 'locatie'. La plecare bunica si matusa m-au imbratisat si m-au incurajat (?!) spunandu-mi pline de incredere si speranta ca "lasa, ca acum ca te-ai mutat si tu singura, ai locul tau, casa ta, o sa ti se schimbe si tie norocul, o sa intalnesti un baiat si o sa fie bine."
Moment in care eu le-am privit fix si lung si le-am intrebat (retoric):
"Cum adica sa mi se schimbe mie norocul ?!" - "Frumoasa sunt, despteapta sunt, casa am, serviciu bun am, sanatoasa sunt, nu beau, nu fumez!". "Poate vreti sa spuneti ca celui care va 'da' peste mine i se va schimba norocul !". "Eu am o VALOARE!".
Faza la care ele au ramas blocate cateva secunde iar apoi au izbucnit in ras, spunand: "DA, ai dreptate ! Si se vede ca te-ai mutat in Pantelimon. Ai prins asta cu "am valoare" din atmosfera."

Adevarul e ca cel putin in fiecare weekend ma 'delectez' cu ultimele noutati in materie de manele, ascultate la portbagajul BMW-ului parcat regulamentar in mijlocul aleei dintre blocuri.


p.s. bine macar ca nu le-am zis ca am valoare mondiala :D

3 comments:

Anonymous said...

Well, lasa ca eu de al dracului de cand am masina cand trec pe langa manelisti, las geamul jos si pun Prodigy sau Rammstein sa le pice dintii din gura!

Welcome to your new home!

anamnesys said...

mi-a povestit o prietena o faza tare: era in masina cu cativa colegi, se oprisera la semafor si in dreptul lor erau unii care ascultau f tare manele. in secunda urmatoare soferul din masina cu colega mea da pe radio Trinitas. LA MAXIM !!! :D

Anonymous said...

AMIN :D