Thursday, April 16, 2009

Black is back !

S-au intors lebedele negre in parcul Cismigiu ! :)
Tin minte ca anul trecut auzisem ca in parcul acela s-ar afla lebede, atat albe, cat si negre.
Mi-a placut mult ideea si m-am entuziasmat, mai ales ca habar n-aveam ca acolo exista lebede. Plus ca intotdeauna mi-a placut baletul si asocierea cu lebedele e aproape inevitabila. :D

Abia astept sa merg in parc sa le vad, de data asta impreuna cu cineva caruia chiar ii place sa faca lucrul asta (si nu cu cineva care face asta doar asa, ca sa 'dea bine la cv' - if you know what I mean).

2 comments:

maryana said...

..sper ca ai gasit persoanele care au fost cu tine in parc "potrivite" pt momentul mult asteptat:D
mie una mi-a placutttttttt!!!!
PS: Pune si tu o poza aci ca sa vada lumea:D

anamnesys said...

dam si mie mi-a placut mult !!! a fost super ;)) mai ales ca a fost spontan si neplanificat, exact cum se intampla cand chiuleam de la scoala :P