Wednesday, April 22, 2009

Ani de liceu...

Cu emotii la romana.
Scumpii ani de liceu...cand chiuleai de la ora de mate, mergeai cu colegii in parc, admirai florile, fugareai porumbeii, mancai inghetzata si vata de zahar pe batz, jucai sotronul, stateai tolanit la soare pe o banca sau mergeai pe marginea lacului si te rezemai de o salcie adunandu-ti gandurile si visele...

Azi mi-am permis luxul de a chiuli de la servici.
Si nu, nu am fost la shopping in mall.
Am mers in parc. Restul in stiti - am scris mai sus ;)

2 comments:

DawnSeeker said...

Eu, in schimb, ca tot zici, am fost sambata intr-un mall. Ma surprinde de fiecare data cati tineri de varsta liceului vad la mesele de acolo, consumand produse de la fast-food. In parcuri nu stiu cum mai e intr-o zi de lucru. Mai e ca pe vremea noastra? :p (zic "noastra", desi, trebuie sa recunosc, eu nu prea mergeam in parc cand chiuleam :p)

anamnesys said...

sambata e aglomerat peste tot, dar mai ales in mall-uri :) si in parc e f aglomerat in weekend. noi am avut noroc ca s-a nimerit sa ajungem acolo in timpul saptamanii si era respirabil :) gasesti oameni de toate varstele si de toate felurile (inclusiv emo! :)