Friday, March 20, 2009

Contabilitate

" Vine o vreme
Cind trebuie sa tragem sub noi
O linie neagra
Si sa facem socoteala.

Citeva momente cind era sa fim fericiti,
Citeva momente cind era sa fim frumosi,
Citeva momente cind era sa fim geniali.
Ne-am intilnit de citeva ori
Cu niste munti, cu niste copaci, cu niste ape
(Pe unde-or mai fi? Mai traiesc?).
Toate acestea fac un viitor luminos-
Pe care l-am trait.

O femeie pe care am iubit-o
Si cu aceeasi femeie care nu ne-a iubit
Fac zero.

Un sfert din anii de studii
Fac mai multe miliarde de cuvinte furajere,
A caror intelepciune am eliminat-o treptat.
Si, in sfirsit, o soarta
Si cu inca o soarta (de unde-o mai fi iesit?)
Fac doua
(Scriem una si tinem una,Poate, cine stie, exista si viata de apoi). "

Marin Sorescu


erata:
Un barbat pe care l-am iubit
Si cu acelasi barbat care nu ne-a iubit
Fac zero.

No comments: