Tuesday, October 14, 2008

Nietzsche - episodul 1

Tocmai ce am terminat (in sfarsit!) de citit "Dincolo de Bine si de Rau" a lui Fr. Nietzsche :)
Am selectat un citat care mi s-a parut interesant si mi-am dat si eu cu parerea. Va rog sa o faceti si voi :)


"Sexele se insala unul pe altul in privinta celuilalt: aceasata din cauza ca, in fond, ele se respecta si se iubesc numai pe ele insele (sau propriul lor ideal, ca sa ne exprimam mai amabil) Astfel, barbatul o vrea pe femeie blanda, insa femeia, tocmai ea, este esentialmente lipsita de blandete, asemenea pisicii, oricat de bine a deprins mestesugul simularii blandetii."


1. cred ca are dreptate in mare masura cand afirma ca fiecare din noi ne iubim propriile idealuri....si ca barbatii si femeile pot avea idealuri destul de diferite... (si asta ma duce cu gandul la cartea aia "Femeile sunt de pe Venus, barbatii sunt de pe Marte" pe care am citit-o mai demult si care mi-a deschis mintzile - ti-o recomand cu caldura !!!)

2. e adevarat ca barbatii cauta femei cat mai blande....eu sunt tocmai exceptia care confirma regula: nefiind blanda, nu ma vrea nimeni !



3. asta cu femeia e esentialmente lipsita de blandetze e cam discutabila totusi....as inclina sa zic ca nu e chiar asa.....dar probabil ca Fritz a fost dezamagit in dragoste la viatza lui.....sau poate ca l-a batut mama lui (sau tocmai ca nu l-o fi batut suficient ! :)

4. e adevarat ca exista si pisici care doar par blande (de unde si zicala "pisica blanda zgarie rau") da' io cred ca baiatul asta n-a avut sansa sa intalneasca o pisica ADEVARATA la viatza lui...pt ca pisicile adevarate dau dovada de o anumita auto-suficientza....adica io ma uit la ale mele, frate, daca au chef ele de mangaiat, apoi nu stau sa se perie de tine....se mangaie de ORICE....de piciorul scaunului, de coltzul mesei, de marginea usii.....de perete....de flori....etc etc
si daca n-au chef de mangaiat, stau intinse si relaxata...si daca vii la ele, te lasa sa le mangai....doar ca le e lene sa mai si toarca ;))



p.s. Voua de ce (nu) va plac pisicile ? :)

No comments: