Tuesday, October 14, 2008

Blog anti-blog...?

De ce mi-am facut blog ?
Pai, cum de ce ??? La cererea publicului, bineinteles !!! :p
Glumesc. Adevarul e ca si eu incerc acum sa imi dau seama de ce mi-am creat acest blog, iar parerile sunt impartite - a se vedea mai jos:

PRO
1. pt ca e un (alt) mod de Comunicare cu ceilalti/altii
2. pt ca uneori face bine sa iti citesti singur gandurile
3. pt ca poate fi un mod de relaxare
4. pt ca poti impartasii informatii utile altora si poti la randul tau sa aflii diverse lucruri


CON
1. pt ca e inflatie de blog-uri si blog-eri si a devenit mai mult o 'fitza'
2. pt ca e trist sa il intrebi pe iubitul tau "si, ce ai mai facut?" si sa ti se raspunda "pai, citeste si tu ca am scris pe blog"
3. pt ca subiectele pe care le voi aborda aici nu fac parte din sfera de interes a majoritatii cititorilor de bloguri
4. pt ca nu imi plac monologurile
5. pt ca nu am talent la scris

Si lista ar putea continua.

p.s. Voi de ce (nu) v-ati facut blog ? :)

1 comment:

boyarul said...

Faptul ca am descoperit ca ai (si) blog e cea mai buna veste pe ziua de azi. Multumesc.