Tuesday, October 14, 2008

Ce isi doresc de fapt femeile ?

Azi am nimerit peste un topic cu subiectul: "Ce isi doresc de fapt femeile".
Am citit si m-am minunat. :)
Prima senzatie a fost ca e o gluma...nereusita. Sau cel mult o poveste de genul "un nebun arunca o piatra in lac si 10 intzelepti sar sa o scoata". Topicul e publicat de o tipa, pe forumul unui site dedicat barbatilor....deci, va imaginati cati au sarit ;) Multi au pus botul si au sarit care mai de care cu pareri gen "femeile nu stiu ce vor" sau "femeile vor BANI" sau "femeile vor muuulta pooo...la" etc. Ca si cum ei s-ar fi obosit vreodata sa o intrebe pe femeia de langa ei: "femeie, ia zii, tu ce pana mea vrei de fapt ???!!!". Pun pariu ca n-au facut-o :) Pt ca e mai comod sa traiesti cu impresia ca tu sii deja ce vrea celalalt si ca toata lumea gandeste ca tine si vrea aceleasi lucruri ca si tine....si daca realitatea e alta, atunci obligatoriu e celalalt de vina, ca nu stie ce (crezi tu ca) vrea ! :)
Oricum intrebarea a fost prost formulata. Mai corect era sa intrebe: "Ce credeti voi, barbatii de pe forumul asta, ca vor femeile?"
Un singur tip a raspus ceva de genul: "Nici macar eu nu stiu ce vreau, de unde sa stiu ce vor ele?! Oricum, daca e sa generalizam...fericirea e scopul suprem, ca esti barbat ca esti femeie."
RESPECT, MAN !

Daca stau sa ma gandesc bine, pe mine nici un barbat cu care am fost pana acum nu m-a intrebat "mai fato, tu ce vrei de fapt?" Dimpotriva, majoritatea au incercat sa ma muleze pe tiparul lor de femeie ideala. De ex, unul din ei era f bun prieten cu alcoolul si intr-o buna zii ma pomenesc cu el ca imi zice ca "ar trebui si tu sa incepi sa bei. Ca nevasta lu' X bea cot la cot cu el submarine." (pt cei care inca nu stiu ce e un "submarin" ei bine, acesta e un pahar de bere in care ai scufundat un shoot de tarie - am aflat si eu asta atunci dar n-am incercat nici pana in ziua de azi si nici nu am de gand ;)

Dar asta cu "ce vor de fapt barbatii" e subiect pt un topic separat ;)


p.s. Pt barbatii care vor citi acest topic: ce au raspuns femeile voastre cand le-ati intrebat ce vor?
Pt femeile care vor citi acest topic: voi ce vreti, de fapt? :)

1 comment:

boyarul said...

Stii, imi place mult-mult-mult de tine cand observi fin lucrurile si stii sa pui punctul pe I, fara sa-i faci pe cei din jur sa se simta prost. Eu de ce nu reusesc?