Friday, January 1, 2010

Bilant 2009

A trecut si 2009.
M-am gandit sa fac o scurta retrospectiva, acum la inceput de an nou.

2009
- a inceput cu o inmormantare, dar in acelasi timp cu un sentiment de re-nastere
- a continuat cu mutarea mea singura in casa noua: am reusit sa mobilez apartamentul cu toate cele necesare la casa omului
- noi prieteni au aparut in viata mea
- altii vechi au plecat...(dar sa speram ca se vor intoarce intr-o buna zi)
- am primit in dar un diamant si l-am pus in cutia de bijuterii
- am fost la Roma si la Stockholm
- am citit multe carti interesante care, ca prin "coincidenta", aveau legatura intre ele
- am avut o discutie interesanta cu tata si relatia dintre noi a devenit mai buna
- frati-miu m-a pupat pe obraz...fara motiv (! noi ne pupam de obicei doar la zilele de nastere!)
- am fost la cateva concerte si piese de teatru emotionante
- a aparut Socrate in viata mea (pisica, nu filosoful ;)
- am vorbit cu Dan Puric
- am descoperit melodii minunate care mi-au incantat inima

cam asta ar fi, in mare, ceea ce m-a marcat in 2009
lista va continua si pe 2010

sper ca ati avut si voi un an plin de binecuvantari si impliniri :)

LA MULTI ANI !!!

No comments: