Thursday, October 8, 2009

Cutia cu bijuterii

Multa vreme mi s-a parut absurda ideea de a iubi doi barbati in acelasi timp. Mintea mea pur si simplu nu accepta lucrul asta. Dar inima mea stie acum ca e posibil: fiecare relatie si experienta de viata petrecuta alaturi de un barbat pe care l-am iubit mi-au lasat drept mostenire o amintire. Dar nu o amintire in sensul de "fotografie de album" ci o amintire speciala...pe care nu o pot descrie, dar pe care o pot compara cu ...o bijuterie. Si in inima mea am o cutie cu bijuterii. Si imi aduc aminte cu drag de fiecare data momentele din viata mea cand am purtat cu mandrie si bucurie cate una din aceste bijuterii.

Dragostea nu dispare, ea ramane acolo...se transforma in ceea ce ai tu cel mai de pret. Si lacrimile se transforma in...perle.

De curand am pus in cutia pretioasa un diamant nebun...frumos.

No comments: