Friday, January 22, 2010

Cearta ingerilor

Mi-a impartasit recent o prietena o poveste care mi-a placut :)
Cica erau doi ingeri care traiau impreuna de o vesnicie.
Si, intr-o buna zi, zice primul inger catre al 2-lea:
- Mai, da' tu stii ca noi nu ne-am certat niciodata ? Atata vreme si nu ne-am certat. Hai sa ne certam si noi, macar o data. Da' asa, in gluma. Vrei ?
Al 2-lea inger zice:
- Bine, hai, daca vrei tu. Si cum facem sa ne certam ?
- Pai, uite cum facem, eu iti zic sa vii la mine, si tu zici "nu vreau". Si atunci eu ma supar si ne certam. Ce zici, e bine asa ?
- Bine. Hai.
- Ok. Vino la mine.
- Bine, vin.
- Nu mai, n-ai inteles. Tu trebuie sa zici "nu vreau". Da ?
- Bine.
- Ok. Deci. Vino la mine.
- Bine, vin.
- Off, Doamne. Doar ti-am zis. Tu trebuie sa zici "nu vreau" cand eu te chem. Dar hai ca facem invers ca poate asa iti e mai ushor. O sa ma chemi tu la tine si eu o sa raspund cu "nu vreau".
- Bine. Vino la mine.
- Nu vreau.
- Ei, atunci, las' ca vin io la tine."

:) :) :)

2 comments:

Unknown said...

Super tare! Deci... te astept pe la mine! Sau ne întâlnim pe teren neutru? :) pupici

anamnesys said...

cum vrei tu :)