Monday, August 10, 2009

Puzzle

What is Life ?
Your life ....my life...what is it...?

De multe ori mi se pare (poate ca doar mi se pare) ca viata e ca un puzzle. Unii chiar reusesc sa vada clar si bine delimitat imaginea puzzle-ului lor: cariera, casa, masina, nevasta/sot, familie, copii, vacante...etc etc.
Si apoi incep sa caute acele piese care sa se potriveasca la la fix (sau cel putin cat mai bine) acelei imagini pe care o au deja in minte.
Adica eu, asa cum sunt, cu bune si cu rele, nu sunt decat o piesa care ma potrivesc (sau nu, dupa caz) in puzzle-ul cuiva...? Hhhhmmmm....nu prea imi place ideea asta de a fi limitata la o piesa. Pentru ca nu asta sunt. Dimpotriva. Ma consider un intreg ALT puzzle, mai mult sau mai putin asemanator cu al altuia. Unele din piesele mele sunt aceleasi cu ale lui. Poate. Altele poate nu. Iar impreuna, puzzle-ul meu si cu puzzle-ul lui...pot crea un alt puzzle ! Unul nou, dar in acelasi timp 'vechi'...sau cel putin familiar :)

No comments: