Sunday, July 12, 2009

Advertising death

S-a nascut un nou concept de advertising: pui banner cu mortu' pe bloc. Adica vreau sa zic, pui pe bloc banner cu mortu' (ca si cum ar fi blocu' lu' ma-ta, dar, ma rog, ce nu pot cumpara banii in ziua de azi, nu ???)

Mda, interesant pana unde pot merge ideile astea de publicitate...Dar pun pariu ca nici o minte creativa de la vreo mare agentie nu ar fi fost in stare sa scoata o astfel de propunere. In schimb bunii nostrii co-nationali rromi (sau sa le zic de-acum Indirromi ???) s-au gandit. Si nu numai ca s-au gandit, ba chiar au si pus stralucita idee in aplicare. Mai precis, pe un bloc de pe soseaua Iancului, saptamana trecuta. Au pus un mare banner de vreo 3 pe 4 cu decedata si cu mesajul 'nu te vom uita niciodata' (nici noi, astia care am avut 'sansa' sa vedem kestia asta). Si au bocit-o trei zile si trei nopti. Au bocit-o fara sa vrea si toti locatarii din zona pe o distanta de cateva sute bune de metrii...nu de alta dar la cat de tare era muzica bocitoarelor si la cata puzderie de rude si amici se stranserea la pomana nu era alta cale decat sa iti plangi si tie de mila ca nu poti dormi...
Si pomanageala s-a desfasurat in fata blocului - pai, cum altfel, direct sub banner, normal !!! - pe trotuarul propietate personala a lu' ma-sa si ta-su, bineinteles. Mda. Am trait sa o vad si p-asta.

Si eu care pana acum traisem cu iluzia ca soseaua Iancului e unul din locurile cele mai decente din capitala.
In ce bezna am putut sa traiesc !!!!

Noroc ca m-am luminat acum.

No comments: