Wednesday, May 27, 2009

Paiete cu miros de usturoi

Deci, da. E o poveste mioritica - tipica: am mers weekend-ul trecut cu o prietena prin pelerinaj la cateva magazine cu tzoale, in cautara unei rochii (deosebite, bineinteles) pentru rolul de domnishoara de onoare.

Ei, si fiindca ajusesem noi in Unirea Shopping Center (yeah) am intrat din magazin in magazin, disperate sa gasim ceva decent. He he...'nice try', ar spune cineva. 'Try harder' !!! as spune eu.
Se pare ca anul asta trebuie musai sa fii gravida ca sa fii pe trend. Numai rochitze balonate, incretzite si baby-doll-ate, incorsetate si impaietate panan'n gat. Aaaaaaaaa, ca tot vorbiram de 'gat': foarte multe rochii erau....pur si simplu kilometrice !!!! Ca si cum toate nashele (asa se zice ?!) si don'shoarele de onoare ar trebui sa aibe picioarele Roxanei Chiuculescu (sau cum o cheama, whatever, ca am inteles ca s-a maritat si are si bebel). Mda, picioarele ca picioarele, dar ce te faci ca multe (mai toate de fapt) rochiile aveau niste ...cum sa le zic....asa, niste ridicaturi si niste duble-uri la sani....de...se rusina si Pamela Anderson. Ca si cum toate femeile ar duce lipsa de dotari si ar fi neaparata nevoie ca toate rochiile sa vina gata accesorizate cu air-bag-uri din fabricatie.

Mda, prietena mea e si mignona (nu cu cracii pana'n gat adica) si dotata :D
Deci, da. Nu am gasit rochie si nici nu cred ca o sa gasim prea curand. Cel putin nu anul asta, ca anul asta se poarta alte tipare...


p.s. in schimb eu mi-am gasit o rochie pentru o cina romantica - ha ha ha (si nici macar nu o cautam!!!)

p.p.s uite ca m-a luat valul si am uitat ideea de la care am plecat in titlu: intrand intr-un magazin pretentios cu rochii de matase si voal paietat din Unirea ne-a izbit mirosul de usturoi....din salamul din sandwich adica. Pe care il servea vanzatoarea. Pofta buna !!!!

No comments: