Saturday, May 2, 2009

Implinire

Am fost crescuta intr-un spirit traditionalist patriarhal care spune ca o femeie, pentru a fi implinita, trebuie sa fie alaturi de un barbat, se casatoreasca si sa aiba copii.

Sunt acum alaturi de un barbat care e foarte special.
Imaginea unei familii fericite nu mai e doar o poveste frumoasa dintr-o carte sau un film romantic.
Si totusi, analizand tot ce mi se intampla acum cateva zile mi-am dat seama ca...nu simteam nici o implinire. Si pentru cateva momente am fost intrigata si oarecum confuza, intrebandu-ma: "cum e posibil sa nu te simti implinit cand intalnesti acea persoana speciala in viata ta...???!!!"
Apoi am avut revelatia adevarului: nu ma simt implinita pentru simplul si minunatul motiv ca nu e nimic de implinit. Adica nu e nici o nevoie de satisfacut, nici un gol de umplut.
Aveam deja tot ceea ce imi trebuia inainte de a-l intalni pe acest om special.
Si el la fel.
Iar acum amandoi impartasim bucuria vietii si a dragostei.

E minunat !

1 comment:

Anonymous said...

Mai, ti`au amortit mainile ? ;D