Tuesday, November 18, 2008

The mirror effect

Nu stiu daca a mai observat cineva asta, e foarte posibil sa fie doar o inchipuire de-a mea, si cu sigurantza nu exista in nici un Dictionar Medical.
Ati avut vreodata impresia ca sunteti .... o oglinda ? O oglinda in care unii isi reflecta propriile frustrari/nemultumiri/dezamarigi/temeri etc ?

Eu am avut de multe ori impresia asta... iar daca la inceput ma dadeam de ceasul mortii, stand si analizand cu ce dreak am gresit de ma tot pomenesc ca sunt acuzata de diverse lucruri, in ultimul timp am inceput sa privesc lucrurile mai detasat, sa nu ma mai atac si sa nu le mai iau personal.

Daca stau sa ma gandesc bine, e chiar amuzant sa auzi un tip care intre familie si bani ar alege in viata banii, pt ca - citez: "fara bani nu poti avea o familie fericita"- ca te acuza la un moment dat ca tu de fapt vrei sa cumpere el o casa mai ieftina pt a putea sa cheltuiesti tu restul lui de bani pe ce vrei tu. Sau un tip caruia, citez, "ii plac curvele" sa te intrebe pe un ton de reprosh "tu cu cine ai mai fost?" iar asta chiar in noaptea in care ai fost prima oara cu el (virgina fiind). Sau altul care iti face crize de nervi in public, tipand la tine din senin (si nu o data), sa te acuze ca de fapt, citez, "tu esti prea sensibila". Sau cineva care se plange ca, citez "sunt prea gras"sa inceapa sa iti 'sugereze' subtil si delicat ca "n-ai facut exercitiile de picioare" (traducerea: ai curu' cam lasat)


Daca si voi ati intalnit oameni de genul asta, la care se manifesta sindromul "the mirror effect", nu va intristati si nu o luati personal. In bezna frustrarilor lor personale astfel de oameni sunt la ani-lumina distanta de realitate.
Nu ca as fi eu aia perfecta, dar am in jur si oameni care sunt capabili sa ma vada asa cum sunt, si cu bune, si cu rele. Ceea ce ma bucura.
Acei oameni sunt niste oameni echilibrati si lucizi, carora nu le place sa joace diverse roluri fata de cei din jur.

Le multumesc ca sunt prietenii mei si ca ma accepta asa cum sunt !

No comments: