Monday, November 10, 2008

Lista mea

S-a intamplat ca in rastimp de o saptamana sa vizionez doua filme deosebite care aveau acelasi subiect: o lista de dorinte pe care protagonistii doreau sa si le indeplineasca, fiindca aflasera ca erau foarte aproape de sfarsitul vietii.

Nu stiu daca a fost o simpla coincidenta sau nu si nu (cred) ca sunt pe moarte, insa am decis sa imi fac si eu o Lista de Dorintze.

Mi-am dat seama ca pot impartii dorintele astea in doua categorii: dorinte mari si dorinte mici :)

Lista cu dorinte mici:
1. sa imi fac un tatuaj cu un dragon
2. sa merg la un salon de frumusete pentru impachetari in ciocolata
3. sa imi pun pe peretele din sufragerie un tablou cu un mac superb
4. sa imi cumpar o pereche de cercei cu diamante
5. sa sar cu parashuta
6. sa ma casatoresc in biserica la care merg in fiecare saptamana
7. sa merg la Taj Mahal in luna de miere
8. sa vad o aurora boreala


Lista cu dorinte mari:
1. sa pot ierta cu adevarat
2. sa pot iubi cu adevarat
3. sa pot crede cu adevarat
4. sa nu mai judec
5. sa vad in sufletul oamenilor
6. sa ajung mai aproape de Dumnezeu


Cam atat, deocamdata :)



p.s. care sunt dorintele voastre ?

2 comments:

Anonymous said...

ce mult mi-au placut astea:
- sa ma casatoresc in biserica la care merg in fiecare saptamana
- sa merg la Taj Mahal in luna de miere
- sa vad o aurora boreala
!!!

boyarul said...

Uite cateva din dorintele avute de-a lungul timplui. Unele mi le-am implinit, altele nu. Am,pe undeva si o lista cu tot felul de... material'isme. ;)